Взимку, коли свіжий сніг накриває заледенілі вулиці і тротуари, пересуватися стає важко, а часом навіть небезпечно. Щоб в цю пору року відчувати себе впевнено на вулиці, добре б підошву взуття зашипувати на зразок коліс автомобіля. Для цього можна обійтися непридатними матеріалами і простими ручними інструментами, та й кваліфікації особливої не буде потрібно.
Знадобиться
- стара шипована автогубка;
- робочі черевики;
- круглогубці прямі і вигнуті;
- викрутка;
- дриль;
- свердло;
- будівельні саморізи;
- штангенциркуль;
- заточний верстат та ін.
Шипи на аліекспресс зі знижкою — http://alii.pub / 64lq9j
Процес шиповки взуття старими автомобільними шипами
Користуючись круглогубцами і викруткою, витягуємо зі старої покришки необхідну кількість сталевих шипів, т.зв. Грибкової посадки.
Такі шипи мають капелюшок, завдяки якій вони щільно і міцно сидять в шині, а також твердий сердечник, що взаємодіє з покриттям.
Штангенциркулем заміряємо діаметр сердечника, капелюшки і довжину шипа. За цими розмірами підбираємо діаметр свердла і будівельних саморізів, які нам знадобляться в подальшій роботі.
Нам нічого не потрібно придумувати, необхідно просто повторити грибкову посадку, як в колесі. Для цього ми просвердлимо отвори і зробимо пази під капелюшки т-подібною фрезою, зробленої зі звичайного будівельного самореза, у якого діаметри стрижня і капелюшки, а також довжина збігаються з відповідними розмірами шипів.
Для цього на заточувальному верстаті видаляємо бічні сторони капелюшка самореза, щоб фрезу було легше вставляти в просвердлені отвори. Після цього заточуємо залишок капелюшки як свердло. Для забезпечення більш щільної посадки шипів конус головки не сточуємо і залишаємо як є.
Місця установки шипів на підошвах черевиків визначаємо по точках максимального навантаження, якими є сліди найбільшого зносу.
Для обмеження глибини свердління на свердло, укріплене в патроні дрилі, надягаємо спеціально підібрані по висоті гайки і закріплюємо їх ізолентою.
Розмічаємо положення майбутніх отворів під шипи по слідах максимального зносу на підошві.
По розмітці свердлимо отвори фіксованої глибини.
Встановлюємо в дриль саморобну фрезу і рассверливаем отвори під посадку капелюшки шипа.
Щоб не пошкодити посадковий отвір, фрезу вставляємо і витягуємо, відхиляючи дриль в сторону від осі свердління. Встановлюємо шипи в підготовлені гнізда в основному за допомогою вигнутих круглогубцев.
Шипи на підошві виглядають естетично.
Невелике виступання твердого сердечника і еластичність посадки самого шипа забезпечують безпечне пересування по гранітних, металевих та інших поверхнях, і навіть по льоду.