Привіт, шановні читачі і самоделкіни!
При самостійному обслуговуванні власного автомобіля, іноді доводиться піднімати його, і фіксувати в такому положенні. Зазвичай автомобіль піднімають домкратом, але застосовувати тільки його для надійного утримання машини в піднятому стані категорично забороняється (хіба що вам потрібно просто замінити колесо). З цією метою використовують додаткові страхувальні опори.у даній статті олександр, автор youtube каналу» master sh», розповість вам як можна зробити просту і надійну страхувальну опору для автомобіля.
Ця саморобка досить проста у виготовленні, і легко повторима в «гаражних» умовах.
Матеріали, необхідні для саморобки.- сталева профільна труба, квадрат 10х10мм-старий автомобільний диск— штампований)— листова сталь, болт, гайка m20-аерозольна фарба.
Інструменти, використані автором.- шуруповерт, свердлильний верстат-коронки по металу-болгарка-дискова корд-щітка-портативна стрічкова пила-полотно для стрічкової пили-зварювальний апарат-рулетка, косинець, маркер.
Процес виготовлення.отже, основою для саморобки послужить старий штампований автомобільний диск.насамперед майстер зрізає зовнішній обід диска болгаркою.
Далі видаляються задирки, і зачищаються поверхні від старої фарби і ржавчінидісковой корд-щіткою.
Для зовнішньої частини стійки підійде профільна труба 45×45 мм. Від неї потрібно відрізати заготовку довжиною 200 мм.
У верхній частині стійки потрібно висвердлити отвір 20-ммкоронкой по металу через обидві стінки профілю.
Відповідь, рухомий частиною стійки, послужить профільна квадратна труба 40×40 мм довжиною 280 мм.
Відступивши від нижнього краю 100 мм, розмічаються 4 центри отворів з кроком 50 мм свердління отворів виконується тієї ж 20-мм коронкою на свердлильному верстаті.
Обидві деталі з’єднуються, і через отвір протягується болт m20, на який нагвинчується гайка.
Тепер гайка приварюється до зовнішньої сторони стійки.
Обидва торця рухомої стійки необхідно заглушити, для чого майстер вирізає пару квадратів з 3-мм листової сталі.
На верхній заглушці потрібно зробити насічку.
Верхня заглушка повинна перекривати стінки профілю внахлест.
Розмір заглушки з нижньої сторони повинен бути таким, щоб вона увійшла всередину профілю.
Основна стійка вставляється в отвір для маточини. Щоб надійно зафіксувати її, майстер нарізав чотири шматочки зі сталевого квадрата 10х10 мм. Обклавши ними стійку, і перекривши щілини, можна приварювати стійку до диска.
Отже, всі деталі конструкції готові.
Залишається зачистити і знежирити поверхні, після чого можна наносити шари грунтовки і фарби.
Ось таке допоміжне пристосування для гаража вийшло у майстра.
Дякую олександру за просту конструкцію страхувальної опори з регулюванням висоти для автомобіля.
Всім гарного настрою, міцного здоров’я, і цікавих ідей!підписуйтесь на телеграм-канал сайту, щоб не пропустити нові статті.
Авторське відео можна переглянути тут.
джерело (source)