Як вибрати іграшки для дітей

Как выбрать игрушки для детей
Полиці сучасних магазинів ломляться від яскравих, пухнастих, блискучих, розмовляють і музичних розвиваючих іграшок. Не дивно, що батьки часто стають жертвами маркетингових вивертів і купують в дитячих магазинах більше, ніж варто було б. Як же вибрати розвиваючі іграшки? Чи потрібно гнатися за кількістю або віддати перевагу якості? Чи варто взагалі грати з дитиною, або іграшки «самі розвинуть» його? Про це і багато чому іншому порталу ННмама.ру розповіла психолог, педагог раннього розвитку, автор книг для батьків, творець проекту «Клуб Захоплених Мам» Марина Суздалєва.
Також хочемо вам порекомендувати https:/toys-kiev.com.ua/
Мозок дитини раннього віку (до 3 років) не пристосований для навчання читання (як би не хотілося деяким представникам іграшкової індустрії переконати батьків у зворотному), тому кубики з літерами або картки зі словами для дволітки не потрібні. А ось конструктор з великими деталями або фігурки тварин – ті іграшки, які дійсно підуть на користь дитині цього віку.
Розвиває не іграшка як така, розвиває дорослий, а іграшка – перш за все, інструмент для спільної гри. Дітям дуже важливо, якщо не активне живу участь у грі дорослого, то як мінімум його схвалення і присутність. Тому навіть іграшки та посібники, передбачає самостійну гру з ними, часто не дають мамі жаданої волі зайнятися, нарешті, своїми справами.
Не відмовляти дитині в його природної потреби розділити радість гри з близьким дорослим, — активно брати участь в грі малюка, підтримувати його ігрові сюжети, хвалити, допомагати, якщо просить, на час гри з дитиною відкласти сторонні справи і думки, і, звичайно, відкласти телефон. Коли ця потреба буде в достатній мірі задоволена, дитина охоче відпустить маму і буде грати самостійно.
Малюк повинен бути рівноправним партнером у грі, бажання і інтереси якого враховуються. Він сам може вирішувати, чи буде зараз слухати казку або малювати, якого кольору буде травичка на його малюнку, хоче він намалювати її фарбами, олівцями або просто пальцями, чи він хоче закінчити малюнок або залишити його незавершеним, тому що йому заманулося тепер покатати машинки. Тоді в іграх дитини буде місце і творчості і самостійності.
Приклад: Малюк цікавиться книгами, але гортати книги йому дозволяють тільки під наглядом, а в інший час книги стоять високо на полиці. Така ж історія часто відбувається з фарбами, ножицями, домашньої пісочницею, пластиліном, крупами, іншими матеріалами та іграшками, наслідки самостійних ігор з якими, можливо, доведеться довго і важко усувати. З цієї точки зору, звичайно, немає рівних ігор на планшеті і мультфільмів.