Як правильно зберігати шини при зміні сезону.

4-2-2018

Як правильно зберігати шини при зміні сезону.
Ремонт автомобілів — кузовний ремонт (жерстяні роботи, фарбування), слюсарний ремонт, ремонт двигуна, ремонт підвіски автомобіля, автоматичною і механічною коробки передач (ремонт АКПП). Автосервіс по ремонту авто. Всі моделі автомобілів. Ремонт японських, американських, корейських, німецьких авто. Ремонт авто із збереженням гарантії офіційного дилера. Терміновий якісний ремонт автомобілів. Сервісне обслуговування корпоративних автомобілів. Діагностика підвіски, діагностика двигуна, діагностика коробки передач (діагностика АКПП), повна діагностика автомобіля. Безкоштовна діагностика авто при ремонті в автосервісі «FAMILY AUTO SERVICE» (Ваш Сімейний автосервіс). Фарбування автомобілів — фарбування авто у хамелеон, матова, багатобарвна (два кольори), глянцева — повна і локальну фарбування автомобіля. Аерографія і розпис автомобіля з дизайнерським макетів будь-якої складності. Цілодобові акції зі знижками в обслуговуванні та ремонті автомобілів. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі сезонное хранение шин.
Навесні у автомобілістів завжди дві проблеми. Перша – де «перевзути» своє авто, друга – де потім зберігати зимову гуму. І якщо перше питання зазвичай вирішується досить легко, то з другим частенько виникають складності. В результаті покришки валяються де доведеться: за чужим гаражах та сараях, тріскаючись на літній спеці і втрачаючи форму. Але не варто забувати, що шини, як і багато інші гумові вироби, вимагають особливого ставлення в зберіганні. Якщо шини зберігаються без дисків, то найголовніше, щоб вони не були зім’ятими і на них нічого не лежало. При знятті коліс з автомобіля не забудьте помити і позначити кожне колесо. Це потрібно для того, щоб при наступній установки коліс на автомобіль Ви змогли правильно їх розташувати, згідно зі схемою розстановки коліс при зміні сезону. Не варто забувати, що гарантований заводом-виробником термін придатності шин, незалежно від того використовувалися вони чи ні, становить 5-6 років.
І що знос шин залежить не тільки від пробігу, від правильного тиску, від стану дорожнього полотна, але і від правильного зберігання. Поверхню нових покришок дуже гладка, тому на ожеледі і в дощову погоду потрібно бути особливо обережним, поки гума не «оботрется» на асфальті. Бортировку коліс необхідно проводити на дощатій підлозі або на брезенті, що б уникнути пошкодження покришки. При неприпустимо низькому тиску в шинах – спостерігається підвищений знос країв протектора, в цьому випадку необхідно просто накачати колеса. При дуже високому тиску, спостерігається підвищений знос середній частині протектора, лікується так само просто скидаємо тиск у шинах до норми. Якщо зношується внутрішня частина протектора, знайте! – наявність несправності в рульовому управлінні, якщо бути точніше — негативний кут сходження.