Як навести порядок в квартирі?


Ідеальний порядок в квартирі або будинку — це завжди запорука спокою і гарного настрою. Кожній господині хочеться, щоб все було прибрано, але і при цьому немає бажання витрачати багато часу і душевних сил. Як навести порядок в квартирі, щоб не впасти після чергового прибирання, тихо ненавидячи своє житло? У цій статті ми дамо кілька практичних порад, які допоможуть вам правильно організувати процес прибирання і підтримувати порядок в будинку. Рекомендуємо почитати про те як підтримувати http://www.terrawoman.ua/house_efforts/poryadok_v_dome/comments

Головні правила для порядку в домі Ми радимо засвоїти 4 правила, щоб прибирання для вас не була непосильною працею: У кожної речі повинне бути своє постійне місце. Позбавтеся від тих речей, які ви не використовуєте. Звертайте увагу своїх домочадців на розкидані ними речі. Змушуйте їх все класти на місце. Підтримувати порядок повинні всі живуть в будинку. Важливо!

Навести чистоту в квартирі не складно, якщо побут вже організовано. Досить витрачати щодня 15 хвилин для того, щоб зробити косметичний порядок. Але щоб організувати ідеальну чистоту, необхідно провести підготовчу роботу. до змісту сполученням як навести порядок в будинку? Перед тим, як навести порядок в квартирі, не поспішайте хапатися за все відразу. Цим ви нічого не досягнете, тільки розосередити свою увагу, сили і витратите багато часу. Спочатку оцініть обсяг майбутніх робіт, приділіть 1 день тому, щоб добитися ідеальної чистоти і приступайте до виконання завдання поетапно. до змісту беруться

Крок 1.
Позбавтеся від не потрібних речей Необхідно скоротити кількість речей, якими ви не користуєтеся, для того, щоб не витрачати свій дорогоцінний час на їх обслуговування. Якщо ви постійно користуєтеся тільки 10 чашками, то не за ніж зберігати 50, та ще й на відкритих поверхнях, де вони стануть просто мішками. Розробіть план того, як швидко навести порядок в квартирі, визначте з якої кімнати ви почнете. Наведення порядку на столі Якщо це вітальня, робочий кабінет або кімната, де є робоча зона, то почніть, наприклад, зі столу. Цей предмет інтер’єру повинен бути зразком порядку. Спочатку витягніть зі столу всі предмети і розкладіть по приготованим коробок. Вам знадобиться 4 коробки, на яких залиште такі позначки: «Користуватися». Покладіть сюди всі предмети, якими ви більш менш регулярно користуєтеся, навіть якщо вони потрібні вам не частіше 1-2 разів в місяць. “Зберігати.”

Тут будуть зберігатися речі, з якими пов’язані приємні спогади і які шкода викинути. «Віддати / Продати». Покладіть речі, які вам вже не потрібні, але знадобляться комусь іншому. Наприклад, старий підручник. “Викинувши.” У цій коробці будуть предмети, які не потрібні нікому. Важливо! Пам’ятайте, чим менше залишиться речей для користування, тим простіше буде впоратися з поставленою метою і питання, як навести порядок в будинку, не здасться вам вже таким важкодоступним. Коробку з написом «викинути» викидайте відразу. Коробку з написом «зберігати» приберіть в комору або гараж. Речі з написом «Віддати/Продати» можна віднести в благодійну організацію.

Інші речі з коробки «Користуватися» акуратно розкладіть по місцях: Під канцелярське приладдя відведіть окреме місце, воно повинно бути легкодоступним, так як цими предметами ви користуєтеся часто. Під письмове приладдя можна виділити невелику чашку, щоб зберігати ручки і олівці. Не забудьте переконатися, що вони всі робітники. Для паперів заведіть папки. Розкладіть різні папки за ступенем важливості в різні ящики. Не захаращуйте поверхню столу, так як позбавите себе робочого простору. Важливо! Ідеальний спосіб навести порядок в кімнаті на столі, де ви часто працюєте або займаються виконанням домашнього завдання ваші чада — придбати канцелярський органайзер. Так ви зможете всі предмети тримати в порядку. Щоб позбутися від мотлоху на столі, встановіть настільні полиці. Їх легко зробити навіть своїми руками. Наведення порядку в шафах Після того, як приведете в порядок стіл, займіться іншими предметами інтер’єру. Порядок — це коли все на своїх місцях.

У всіх предметах інтер’єру, включаючи книжкові полиці, комоди, шафи все повинно бути акуратно і логічно організовано. Слідуючи викладеному вище принципом, обійдіть всі кімнати, включаючи кухню, і позбавтеся від зайвих речей. Щоб швидко навести порядок в кімнаті, з розумом використовуйте простір одежних шаф. Саме від того, що різні предмети гардероба розкидані по кімнатах, на стільцях, кріслах, диванах, найчастіше створюється враження недоглянутого будинку. Правила організації прості: решта речей розкладіть по сезонах і тримайте їх в певних частинах шафи. Якщо місце дозволяє, то в задній частині шафи складіть міжсезонні речі або виділіть під них окремі секції. Розвісити речі потрібно теж по типу. до змісту беруться

Крок 2.
Наводимо чистоту почніть прибирання з підлоги: килими гарненько вичистіть. Підлогу підмітити і вимийте. Основна увага приділіть передпокої, вітальні, так як вони найбільше забруднені. Пройдіться по важкодоступних місцях під ліжком і під диваном, при цьому меблі можна пересунути, щоб відмити всі ділянки. Прибираємо пил Основну увагу приділіть пилу: Позбутися від неї можна за допомогою пилососа, але при цьому потрібно поставити його на вологе прибирання, щоб не рознести пил по всьому простору. Особливу увагу приділіть поверхням столів, стільців, підвіконь, телевізорів. Тут пил найчастіше і осідає. Намочіть тканину і протріть всі горизонтальні поверхні.

Не забудьте про верхні стельові кути. Як правило, там можна виявити павутину. Змахніть її і заодно протріть пил і на шпалерах. Важливо! Справляючись із завданням, як навести порядок в квартирі, дійте методично. Виконуйте один вид робіт послідовно переходячи з однієї кімнати в іншу або виберіть іншу технологію — почніть прибирати з кімнати найменшого відвідування, потім по наростаючій. Як тільки повністю зможете навести порядок в одній кімнаті, переходите, не зволікаючи, в іншої. Не залишайте окремі моменти «на потім». Чистота спальні щоб навести порядок в спальні, перш за все змініть постільну білизну, провітріть кімнату, приберіть дрібне сміття з приліжкового столика. Зверніть увагу і на чистоту дзеркал. Там можуть залишатися брудні плями від дотиків або косметики. Чистота на кухні Наступна кімната, яку необхідно утримувати в чистоті — це кухня. Порядок у всьому домі часто можна визначити по чистоті і доглянутості кухні, тому використовуйте кілька правил для того, щоб приміщення для прийому їжі завжди було в ідеальному порядку: Ніколи не залишайте брудний посуд після їжі. Холодильник повинен бути чистим не тільки всередині, але і зовні. Протирайте ретельно все ручки шаф і кухонної техніки, а всі побутові прилади (в тому числі і плита) повинні бути в ідеальному порядку. Найчастіше провітрюйте приміщення, щоб позбутися від непотрібних запахів. Важливо! Прибирання на кухні можна поєднувати одночасно у чищенням інших приміщень. Наприклад, залийте відповідними засобами поверхні стільниці, плити, раковини, поставте на разморозку холодильник, замочіть дуже брудний посуд в тазу і поки все буде «откисать», вирушайте прибирати інші кімнати. Як тільки ви доберетеся до кухні, прибрати всі налиплі, пригорілі і пилові місця буде вже набагато простіше. А значить — навести порядок на кухні ви зможете дуже швидко.

Чистота ванній

При наведенні порядку в квартирі не обходьте стороною і ванну кімнату, а також санвузол: Ці приміщення повинні виділятися приємним запахом і чистою підлогою, а також чистотою і блиском. У раковині повинен бути хороший злив, щоб не створювати ні собі, ні гостям дискомфорту. Рушники також розвісьте свіжі. Всі косметичні засоби повинні бути акуратно розставлені, а дзеркала виблискувати чистотою. Всі необхідні для прибирання кошти зберігайте в тумбочці під раковиною.

Чистіть унітаз йоржиком кожен раз після використання. Важливо! Якщо накопичився такий обсяг бруду, що за 1 день з прибиранням не впоратися, то «розбийте» квартиру на кілька ділянок і чистите по одному в день. Наприклад, сьогодні вирішите проблему, як навести порядок в кімнаті для гостей, завтра на кухні і т. д. Ваше завдання не надерти всю квартиру до блиску, а просто зробити її чистішою, затишніше і просторіше. Але, якщо ви схильні до віянь настрої і не впевнені, що зможете чітко дотримуватися такого графіка в наступні кілька днів, можливо, все ж краще себе пересилити і впоратися за 1 день. до змісту беруться

Крок 3.
Підтримання порядку Як тільки ви успішно впоралися із завданням, як навести порядок в квартирі, не пускайте далі все насамотек! Привчіть себе наводити порядок в будинку хоча б 15-20 хвилин, але кожен день, тоді вам не доведеться витрачати на це виснажливі години у вихідні. Пропонуємо вам невеликі хитрощі і рекомендації, дотримуючись яких ви легко впораєтеся з тим, як швидко навести порядок в домі: Один раз в місяць складайте в коробку від 20 до 30 речей, які вам не особливо дорогі. Відносіть цю коробку, наприклад, в гараж або підвал, щоб квартира не перетворилася в хламосховище. Не розвішуйте одяг на дверях, стільцях та інших елементах інтер’єру. Привчайте себе і своїх домочадців до порядку, тоді і наводити його не доведеться.

У передпокої обов’язково виділіть місце для ключів, заведіть поличку для взуття, поставте зручну вішалку для верхнього одягу, куди можна буде складати та шапки. Рукавички зберігайте, з’єднавши звичайними прищіпками, щоб вони не губилися. У дитячій для іграшок виділіть різні коробки, ящики і кошики, щоб дитина сама могла навести порядок у своїй кімнаті. Під конструктор виділіть окремий контейнер. У кабінеті заведіть спеціальну сміттєву корзину, в яку будете викидати все зайве. Щоб навести порядок в книгах, дисках, розставте їх за алфавітом, орієнтуватися буде легше. Як швидко навести порядок, якщо гості на порозі? Головне — без паніки, робіть все послідовно: Забіжіть в санвузол і ванну. «Залийте» їх який-небудь ароматною хімією, брудні рушники замініть на свіжі. Все зайве приберіть в кошик для білизни. Дзеркало протріть.