Ремонт гідравліки

8-31-2019

Гідравлічне обладнання має досить складну конструкцію. Виробництво гідронасосів, розподільників і двигунів – дуже трудомісткий процес, для якого потрібні високоточне лиття, прецизійні обробні верстати, сучасне обладнання для якісної термообробки, а також випробувальні стенди. Відповідно і ремонт гідравліки повинен здійснюватися на технічно оснащених підприємствах, що мають кваліфікований кадровий склад і відмінну виробничу базу. Хочемо порекомендувати почитати про ремонт гідравліки на сайті https://hydroklas.com.ua

В даний час ринок послуг з ремонту гідроапаратури ділиться на два чітких сегмента. Першу групу ремонтних майстерень складають підприємства, сформовані на базі сервіс-центрів з ремонту та обслуговування важкої землерийної та дорожньо-будівельної техніки. Використовуючи налагоджені зв’язки з виробниками комплектуючих, накопичений досвід і непогану виробничу базу, ці сервіс-центри займаються переважно ремонтом гідравлічних вузлів, що встановлюються на вітчизняну спецтехніку.

Таке вибіркове ставлення до ремонту імпортної гідроапаратури не випадково. Ремонт гідроагрегатів закордонного виробництва-напрямок надзвичайно трудомісткий і складний. Значна частка техніки, яка знаходиться в експлуатації, проведена ще в 90-х роках.

Отже, основні проблеми для ремонтних підприємств становлять дефіцит якісних каталогів по підбору запасних частин і середній вік експлуатованого парку. Японські каталоги запчастин відсутні зовсім. Більшу частину потреб в комплектуючих вдається задовольнити за допомогою підбору аналогів від європейських виробників. Японські машинобудівники дуже активно використовували європейську гідроапаратуру при виробництві своєї техніки. Втім, визначення номеру деталі-це лише половина справи. Нерідко ремонтники стикаються з тим, що техніка, що надходить в ремонт, вже не випускається.

В результаті повноцінного ремонту можна забезпечити ресурс до 70-80% від ресурсу нового вузла. Правда, як відзначають технічні фахівці, безграмотною експлуатацією можна «вбити» будь-який вузол за кілька місяців. Справа в тому, що дуже велика частка техніки знаходиться в приватних руках. Ремонтні бази у власників такої техніки відсутні. Відповідно, машини експлуатуються просто на знос. Культура експлуатації вкрай низька. Масло і фільтри змінюються несвоєчасно. Нерідко влітку їздять на зимовому маслі, а взимку, навпаки, на літньому, або в’язкість масла не відповідає рекомендованої виробником. В результаті гідравліка дуже швидко виходить з ладу. Все починається з банального підтікання гідравлічної рідини через ущільнення, причиною якого може бути неякісна або надто забруднена гідравлічна рідина. На цьому етапі проблему ще можна вирішити шляхом заміни рідини. Якщо ж оператор вчасно не звертає на цю проблему уваги, то найдрібніші забруднення починають виводити з ладу тертьові пари розподільника, деталі качає вузла гідромотора або насоса. Особливо небезпечний звичайний пісок.

Особливо гостро ця проблема стоїть на важкій кар’єрній техніці і бетононасосах. В останніх штоки циліндрів, що качають бетон, під час роботи знаходяться в контакті зі суспензією цементу у воді. При зносі ущільнень шток, що рухається на швидкості до 1 м/с, починає заносити на собі суспензія всередину гідроциліндра. В результаті цього гідравлічне масло швидко перетворюється в небезпечну водно-абразивну емульсію. Вода викликає гідроудари в насосах і гідромоторів, а цемент — сильний знос всіх пар тертя. Від такого «коктейлю» вся система починає працювати нестійко. Не включаються або не вимикаються деякі клапани, і в кінці кінців виходить з ладу найдорожчий компонент — гідронасос. Звичайною заміною ущільнень гідроциліндрів дана проблема не вирішується. Необхідно робити капітальний ремонт з усуненням люфтів в штокової втулці, а іноді і хонинговать циліндр.