Велика відстань між перетворювачем частоти і двигуном являє собою проблему, на якій люблять спекулювати маркетологи.
Для того, що б зрозуміти, чому застосування перетворювача частоти може призвести до більш швидкого виходу двигуна з ладу, необхідно розуміння двох фізичних явищ.
Перше ― це явище відбитої, або стоячої хвилі в електричній лінії, друге явище ― це резонанс в коливальному контурі виникають внаслідок нього викиди напруги, або «дзвін» у ланцюги на сленгу радіоінженерів. Ми пропонуемо преобразователь частоты купить
В теорії ці два явища мають аналізуватися окремо, однак на практиці проблеми, створювані ними мають одне і те ж рішення. Спробуємо у всьому розібратися не дуже глибоко занурюючись у деталі.
Спрощена модель кабелю , перетворювача частоти і двигуна представлена нижче.
Кабель являє собою не просто два (або 4) дроти, а розподілені по його довжині індуктивності і ємності, оскільки будь-провідник ненульової довжини представляє з себе індуктивність, здатну накопичувати енергію магнітного поля і чинити опір швидким змінам струму, а будь-які два провідника, розділені ізолятором ― ємність, здатну накопичувати заряди і чинити опір швидким змінам напруги.