Подорожуємо по європі.


Подорожуємо по європі.

Нас чекали близько 5000 км доріг Польщі, Словенії, Словаччини, Угорщини, а також серпантини Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейну та Італії. Але потрапити в Європу — важке завдання. За годину до прибуття на перехід в Домачево (це 50 км від Бреста) сайт прикордонної служби показував, що машин немає. А коли дісталися до кордону, то дружно встали в чергу з 50 машин. Парочка особливо нахабних «пройдисвітів» намагалася проїхати до шлагбауму без черги, але їх розгорнули молоді прикордонники. Більше намірів виявитися розумніше всіх ніхто не робив. З цього моменту можна було вважати, що підкорення Європи почалося. Близько 250 км по дорогах з усіма типами асфальту — від розбитого до рівного, ремонтами і слабким вечірнім трафіком — і ми на трасі А4. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі жд билеты Днепр.
По трьох швидкісних смугах ми доїжджаємо до місця призначення менш ніж за дві години. Задоволення від їзди по платній дорозі обійшлося в 9,9 злотих (5,2 грн) з автомобіля. На польських автомагістралях повний порядок: водії не «висять» в лівих рядах при вільних правих. Тому всі ті, хто поспішає і їде зі швидкістю понад 140 км/год, практично безперешкодно роблять це в лівій смузі. З придорожнім сервісом на польських трасах в достатку присутні сімейні таверни, є кафе при заправках і просто магазини. Картки до оплати приймаються скрізь.
Ситно і смачно пообідати можна буквально за 15 гривень на людину. Все, що не доїли, вам загорнутий з собою. І після Білорусі це найнижча ціна в Європі. Чим глибше ми просувалися, тим більше подорожчало паливо, так що в Польщі заправлялися під зав’язку, перед тим як потрапити до Словаччини. Ночували в Кракові. Пристойний тризірковий готель можна знайти за 50 євро за одиночний номер. Трохи дорожче обходився номер на двох. Другий день пішов на те, щоб дістатися з Кракова до Відня. Все, що потрібно — це вказати номер автомобіля та країну його реєстрації. У Словаччині відмінний придорожній сервіс.